*.*.* روشی تازه برای بستن برنامه ها هنگام هنگ کردن *.*.*
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1277
نویسنده : آرمان حسيني

يکي از مشکلاتي که اغلب در نسخه هاي مختلف ويندوز پيش مي آيد، هنگ کردن برنامه ها و يا ابزارهايي در سيستم عامل است که به دليل وجود باگ هاي مختلف و يا ناسازگاري هاي نرم افزاري به وجود مي آيد. در اين شرايط اغلب برنامه ها به اصطلاح در حالت Not Responding قرار مي گيرد و معمول ترين راه براي خارج شدن از آن رجوع به برنامه Task Manager و پايان دادن به برنامه مربوطه در فهرست برنامه هاي در حال اجرا ست.  با این ترفند می توان در تمام نسخه هاي ويندوز تنها با اجراي يک فايل تمام برنامه ها و پنجره هاي هنگ کرده را به يک باره ببندید. براي اين کار ابتدا کليدهاي ترکيبي Win+R را فشار دهيد تا وارد محيط Run شويد؛ حال عبارت notepad را وارد کنيد تا نرم افزار Notepad ويندوز باز شود. (البته براي باز کردن اين برنامه مي توانيد از All Programes وارد Accessories شويد و آن را انتخاب کنيد). در اين برنامه واژه پرداز عبارت زير را کپي کنيد:

"taskkill /f /fi "status eq not responding

حال از منوي File روي Save as کليک و سپس فايل را با نام دلخواه ولي با پسوند bat . در صفحه دسکتاپ ويندوز ذخيره کنيد (به عنوان مثال fanavari.bat). اکنون در صورتي که يک يا چند برنامه در سيستم شما هنگ کرده باشد، کافي است به صفحه دسکتاپ مراجعه کنيد و روي فايل جديد ايجاد شده 2بار کليک کنيد؛ با اجراي اين فايل، تمام برنامه هاي هنگ کرده به سرعت بسته مي شود.

                                                                                                              






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: